My First Award

Setelah sekian lama malang melintang di dunia perblogan *Perasaan baru beberapa bulan aja, akhirnya diriku dapat award juga. Award ini merupakan kiriman dari sahabat saya Mas Edy. Award ini merupakan award pertama yang saya terima. Mudah-mudahan mampu memacu semangat saya untuk terus ngeblog. Jujur, akhir-akhir ini saya sibuk sehingga belum sempat untuk update tulisan. Maklum lah orang jalanan *maksudnya kerjanya sering jalan-jalan.😀

Neh dia awardnya

terima kasih untuk friend saya yang telah memberikan saya sebuah award kepada saya, maaf ya baru sempat memasangnya disini. Moga award ini semakin membuat saya semangat untuk menulis.

18 thoughts on “My First Award

  1. mas choco, apa kbr?
    kyknya aku udah lama gak main kesini ya….hehehe
    selamat atas awardnya ya, mas…
    keep on writing and keep on blogging ya…🙂

Tinggalkan Balasan

